بلک بری Q10 گوشی های تمام لمسی را به چالش می کشد؟! بخش ۲
 
تکنولوژی جدید

 در بخش قبلی درباره ی تفاوت blackberry Q10 با گوشی های مدرن هم رده ی خودش توضیح دادم. در این بخش درباره ی نرم افزار این گوشی توضیحات بیشتری خواهم داد. (روی عنوان بخش ۱ کلیلک کنید : بلک بری Q10 گوشی های تمام لمسی را به چالش می کشد؟! بخش ۱)

بلک بری

نرم افزار

شاید در نگاه اول خیلی متفاوت به نظر نیاید اما وقتی درهنگام استفاده شما را به چالش می کشد، متوجه تفاوت بسیار زیادش با گوشی هایی که تاالان می شناختید می شوید. جستجوی جهانی از هرجایی که بخواهید در صفحه ی نمایش شما دردسترس است. آن هم بلافاصله بعد از این که شما نام چیزی را که می خواهید تایپ کردید. فقط کافیست چند حرف از چیزی را که می خواهید تایپ کنید تا خود دستگاه لیست کاملی از تمام مطالب مورد نظرتان را باز کند.

typeandgo_sms_example

typeandgo_sms_example

شاید شما هم مثل من علاقه مند به چک کردن فیسبوک خودتان در تمام ساعات روز باشید.چیزی که Q10 به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. می توانید وضعیت خود را در فیس بوک به روزرسانی کنید یا استاتوس های جدید بگذارید ، همزمان می توانید تماس بگیرید، و یا حتی توییت کامل ارسال کنید.

 

typeandgo_twitter_example

typeandgo_twitter_example

اسم ها و فعل هایی که برای یک تماس تلفنی یا پیام متنی، email،  bbm،  tweet/twitter یا حتی فیسبوک تایپ می کنید پشتیبانی می شود. این سیستم دارای ویژگی فوق العاده ای ست که آن را تایپ کن و ادامه بده می نامند! تنها کافی ست که شما ضربه ای به صفحه بزنید و شروع به تایپ کنید! تایپ کن و ادامه بده یکی از ویژگی های بزرگ، برای دستگاهی با صفحه کلید QWERTY است. وچیزی تاکنون قابل دسترس ( تنها بازدن یک ضربه تند وشدید، و شروع به تایپ کردن)نبوده است. مسلما شما تعجب خواهید کرد که چرا هیچ کس برای گوشی هوشمند قبل از این فکر را نکرده بود.

اما سیستم عامل Q10 برای بعضی از کاربران سنتی، گیج کننده خواهد بود. در مرحله ی اول، شما باید Q10 را پایین تر از گوشی های قبلی در دستان بگیرید، تا بتوانید راحت تر با آن کار کنید. برای رسیدن به بالای صفحه نمایش، تنظیمات را به سمت پایین بکشید (با حرکت ضربه تند وشدید رو به پایین). این ویژگی قابلیتی است که BlackBerry به عنوان هشتمین برنامه ی در دست اجرا معرفی کرده است. علاوه بر این، در Q10 کارهایی مانند انتخاب متن، دیدن پیام های صندوق دریافت، به سادگی امکان پذیر نیست. برای استفاده راحت از Q10، انگشتانتان نباید با ناحیه ی صفحه کلید برخورد داشته باشد.

active_frames_composite

active_frames_composite

اما زمانی که شما طرز استفاده از این گوشی را متوجه شوید، سرعت شما بسیار بالا می رود. این گوشی با دیگر گوشی ها متفاوت است. تایپ کن و ادامه بده به عنوان یک خط فرمان در جستجوی جهانی، BB7  معرفی شده است، و در تاریخچه جستجو به صورت آیکون باقی می ماند که این ویژگی بسیار مفید است.

reg_pages_fullsize

reg_pages_fullsize

browser_detail_650px

browser_detail_650px

[چپ] گزینه های مرورگر – به میانبرهای صفحه کلید توجه داشته باشید و [راست] حالت خواندن

browser_browsing_filesystem_650px

browser_browsing_filesystem_650px

 

 

 

(روی عنوان بخش ۱ کلیلک کنید : بلک بری Q10 گوشی های تمام لمسی را به چالش می کشد؟! بخش ۱)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:BlackBerry , blackberry Q10 , بلک بری , بلک بری Q10, :: 15:24
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 58708
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1